1401/9/23 چهارشنبه
به نام خداوند بخشنده مهربان

جناب آقای دکتر کمال قلندری

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نقده
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی
پژوهشگر و مشاور بازاریابی (h-index = 12)
متولد سال 1363 در شهرستان نقده



مدارک تحصیلی
دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی مدیریت بازاریابی
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بازاریابی
کارشناسی مدیریت بازرگانی


 
سوابق آموزشی و استخدامی
  • رییس دانشگاه پیام نور مرکز نقده از آذر ماه سال 1401 تاکنون.
  • عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد از آذر ماه سال 1393 تاکنون.
  • عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور واحد اشنویه و مدیر گروه رشته های علوم انسانی از اسفند ماه سال 1392 تا آذر ماه 1393.
  • مسئول پژوهش و امور اداری اعضای علمی دانشگاه پیام نور واحد اشنویه از اسفند ماه سال 1392 تا آذر ماه 1393.
  • عضو هیات علمی دانشگاه آذرآبادگان ارومیه و مدیر گروه رشته مدیریت از مهر ماه سال 1391 تا اسفند ماه سال 1392.
  • عضو مدعو و مدیر گروه در دانشگاه های مختلف استان آذربایجان غربی، جهاد دانشگاهی و ... از مهر ماه سال 1388 تاکنون.

سوابق پژوهشی (88 مورد)

تألیف و ترجمه کتب تخصصی دانشگاهی
1. کمال قلندری و کریم حمدی؛ بازاریابی اسلامی (درک محیط اجتماعی - اقتصادی، فرهنگی و سیاسی حقوقی)، نشر فوژان، تهران،1397، چاپ اول، 305 صفحه.
2. کمال قلندری
؛ بازاریابی و رفتار مصرف کننده از دیدگاه اسلام، نشر فوژان، تهران، 1397، چاپ اول، 380 صفحه.

3. کامبیز حیدرزاده و
کمال قلندری؛ مدیریت استراتژیک برند، موسسه کتاب مهربان نشر، 1397، چاپ اول، 387 صفحه.

4. کمال قلندری
؛ آمار و احتمالات (کاربرد آن در مدیریت، حسابداری و اقتصاد)، انتشارات سخنوران، تهران، 1396، چاپ اول، 490 صفحه.

5. کمال قلندری
؛ قدرت اجتماعی برند: استراتژی نفوذ بر رفتار مشتریان بازارهای هدف، انتشارات سخنوران، تهران، 1395، چاپ اول، 120 صفحه.

 
طرح های پژوهشی در صنعت و جامعه
6. کمال قلندری؛ بررسی عوامل موثر بر تجربیات درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاه های تخفیف دار. دانشگاه پیام نور، 1397، ایران.
7. کمال قلندری؛ شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی شمال غرب کشور). دانشگاه پیام نور، 1396، ایران.
8. کمال قلندری؛ بررسی تاثیر استراتژی های نفوذ بر فرآیند تصمیم به خرید مشتریان بازارهای هدف بر اساس نظریه اقتضایی هرسی و بلانچارد: نقش تئوری قدرت اجتماعی برند و درگیری ذهنی. دانشگاه پیام نور، 1395، ایران.
9. کمال قلندری؛ بررسی تاثیر استراتژی های نیروی کار احساسی (بازیگری ظاهری و عمیق) بر سلامت فردی و سازمانی کارکنان و مدیران دانشگاه های پیام نور استان آذربایجان غربی با توجه به نقش تعدیلگری هوش هیجانی. دانشگاه پیام نور، 1394، ایران.

 
مقالات علمی در مجلات داخلی
10. کمال قلندری، کریم حمدی، مریم خلیلی عراقی؛ بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر تجربه خرید مشتریان به عنوان پیش بینی کننده وفاداری به فروشگاه: نقش تعدیلگری شواهد فیزیکی، مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، سال 13، شماره 49، پاییز 1400، صفحات 241-259.
11. کمال قلندری
، علیرضا کیا؛ رابطه ویژگی های اخلاقی و شخصیتی مصرف کننده با نیت خرید: نقش میانجی ادراک فایده و سهولت استفاده از فناوری، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال شانزدهم، شماره 04، تابستان 1400، صفحات 87-95.

12. کمال قلندری
، کریم حمدی، مریم خلیلی عراقی؛ مدل تبیین عوامل (اخلاقی، محیطی، طراحی) مؤثر بر تجربیات درون فروشگاهی: نقش تعدیلگرهای موقعیتی و مصرف کننده، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال شانزدهم، شماره یک، بهار 1400، صفحات 123-133.

13. کمال قلندری
؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی)، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، دوره 1396، شماره 29، شهریور 1396، صفحه 21-39.

14. کامبیز حیدرزاده هنزایی، سید مهدي الوانی
و کمال قلندري؛ بررسی تأثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید، مجله پژوهش هاي مدیریت؛ سال بیست و یکم؛ شماره 86؛ پاییز 1389؛ 27-52.

15. کمال قلندري
؛ بازاریابی موبایل: از استراتژي هاي بازاریابی به اجراي فعالیت هاي بازاریابی موبایل، فصلنامه توسعه مهندسی بازار؛ سال سوم؛ شماره دوازدهم؛ تهران؛ زمستان 1388؛ 46-49.

16. عبداالله نوروزي و
کمال قلندري؛ تبلیغات و درگیري ذهنی مشتري با محصول، ماهنامه تدبیر؛ سال بیستم؛ شماره 211؛ آذر ماه 1388؛ 61-64.

17. کمال قلندري
؛ این برند نه، آن! (قدرت اجتماعی برند)، فصلنامه توسعه مهندسی بازار؛ سال سوم؛ شماره دهم؛ تهران؛ تابستان 1388؛ 38-39.
مقالات علمی در مجلات بین المللی
  1. Mohammad Reza Kia, Ali Reza Kia, Kamal Ghalandari (2022). Provide an Ethical Model for Using Social Networks in Providing Products, Services & Maintaining Customer Responsibility. International Journal of Ethics & Society (IJES), Vol. 3, No. 4: 55-60.
  2. Kamal Ghalandari (2021). The Effect of Intentions on Ethical Purchasing Behavior in Islam: Moderating Role of Subjective Knowledge & Perceived Reliability. International Journal of Ethics & Society (IJES), Vol. 3, No. 1: 30-40.
  3. Kamal Ghalandari, Somayeh Zareh, Reza Fatahi (2016). Examining the Role of Emotional Intelligence in Effecting Emotions’ Regulation Strategies on Individual and Organizational Health of Managers and Staff of Payame Noor University (PNU). Journal of Administrative Management, Education and Training, 12(4): 219-239.
  4. Kamal Ghalandari, Mohammad Nazarian, Abdollah Norouzi (2016). Developing a Model to Predict Intentions Customers of Sport Shoes: The Role of Consumer Values, Involvement, the Perceived Quality and Overall Satisfaction with Product. The IIOAB Journal, 7(Suppl.4):252-259.
  5. Abdollah Norouzi, Kamal Ghalandari (2016). The Influence of Country of Origin on Iranian Consumers Purchase Decision. International Business Management, 10(15): 3308-3312.
  6. Rouhollah Norouzi, Abdollah Norouzi, Kamal Ghalandari (2016). The Effect of Brand Reliability and Brand Intention on Brand Equity. International Business Management, 10(15): 3284-3289.
  7. Kamal Ghalandari, Abdollah Norouzi, Sareh Masoudi, Hasan Aminpoor, Asghar Taheri (2016). Information Search Behavior Scale Development: Internal and External Search. The Caspian Sea Journal, 10(1), Supplement 1: 118-123.
  8. Hossein Vazifedoost, Kamal Ghalandari (2016). The Role of Emotional Intelligence in the Relationship between Emotional Display Rules and Organizational Health of Service Providers. The Caspian Sea Journal, 10(1), Supplement 1: 107-113.
  9. Reza Fattahi, Kamal Ghalandari, Mohammad Javad Rabbani, Somayeh Zareh (2015). Study of the Relationship between New services, Introduction of new services, Satisfaction of new services and Revenues from new services With Customer Relationship Management in IRAN. Research Journal of Fisheries and Hydrobiology, 10(11): 151-159.
  10. Parviz Mohammadi, Kamal Ghalandari (2015). Social Stratification and Negation of Ethnocentrism in Saadi’s Gulistan and Bustan. International Journal of Social Sciences (IJSS), 5(2): 41-50.
  11. Kamal Ghalandari, EhsanYousefi and Soheila Shakoori Yadegari (2014). Investigation of the Factors Influencing on Iranian Customers Buying Behavior: Role of Managing Brand Equity. Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences, Vol. 4 (S4), pp. 1566-1574.
  12. Kamal Ghalandari (2014). The Role of Product Quality Perception and Brand Association in the Influence of Corporate Ability Association and Brand Awareness on Brand Price Flexibility, Brand Extensibility and Repurchase Intention of Iranian Customers. Asian Journal of Research in Marketing, 3(6): 87-100.
  13. Kamal Ghalandari (2014). Investigation of the Effect of Organizational Life Cycle Stages (Birth, Growth, Maturity, and Decline) on the Relationship between Business-Level strategies and Market Orientation in IRAN. International Journal of Current Life Sciences, 4(10): 8921-8928.
  14. Kamal Ghalandari and Soheila Shakoori Yadegari (2014). A study on relationship between emotional intelligence components of sales managers from Goleman’s view point and sales promotion activities in Iranian business enterprises. Management Science Letters, 4: 1433–1440.
  15. Kamal Ghalandari and Somayeh Zareh (2014). Investigation the Relationship between Management Support and Product Innovation in Iran: A Model of Corporate Entrepreneurial Behavior. International Journal of Current Life Sciences. 4(3): 471-477.
  16. Saeed Delmaghani & Kamal Ghalandari (2014). The Effect of E-Retailing Attribute on E-Satisfaction and E-Loyalty: the Moderating Role of Customers’ Individual and Firms’ Business Level Factorsin Purchase Online. Science Road Journal; 2 (2):157-171.
  17. Kamal Ghalandari, Amir Heydari Chiane (2014). The Effect of Work Life Balance Policies, Leave Provisions, Job Design on Employee Job Satisfaction in Iranian Commercial Banks. Science Road Journal; 2 (2): 142-156.
  18. Kamal Ghalandari (2013). The Effect of Information and Communication Technology on Export Performance of Iranian Firms. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology; 5(17): 4367-4372.
  19. Kamal Ghalandari (2013). The Effect of Customization, Price, Geographical Accessibility, Professional Knowledge and Interaction on Intent of Customers for Using Internet Banking Services in Iran. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology; 5(17): 4362-4366.
  20. Kamal Ghalandari (2013).  The Effect of Service Quality on Customer Perceived Value and Customer Satisfaction as Factors Influencing Creation of Word of Mouth Communications in Iran. Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR); 3(4) 305-312.
  21. Kamal Ghalandari, Jafar Ghahremanpour & Hajar Noruzi Hasanluei (2013). The Effect of Considerable Risks and Benefits on Consumers’ Mobile Banking Acceptation in the Background of the Technology Approval Model in Iran. Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR); 3(4) 63-69.
  22. Kamal Ghalandari (2013). Providing a Model for Research Productivity Evaluation in Iran. Life Science Journal, 10 (4s): 235-244.
  23. Kamal Ghalandari (2013). Investigation the Relationship between New Leadership Style (Transformational and Transactional) with Organizational Commitment Dimensions (Affective, Continuous and Normative) in Iranian Higher Education Institutions. Life Science Journal, 10 (4s): 17-25.
  24. Kamal Ghalandari and Jafar Ghahremanpour (2013). The Effect of Market Variables and Herding Effect on Investment Decision as Factor Influencing Investment Performancein Iran. Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR); 3(3) 313-318.
  25. Kamal Ghalandari (2013). The Role of Customers’ Individual and Firms’ Business Level Factors in the Influence of E-Retailing Attribute on E-Satisfaction and E-Loyalty of Iranian Customers in Purchase Online. Life Science Journal, 10 (3s): 926-936.
  26. Kamal Ghalandari (2013). Study of Factors Influencing Loyalty of Iranian E-Shop Customers: Role of E-Shop Quality, E-Trust and E-Satisfaction of Customers. Life Science Journal, 10 (3s): 265-273.
  27. Kamal Ghalandari (2013). The Effect of Perceived Justice Dimensions on Satisfaction, Perceived Quality and Trust as Factors Influencing Loyalty in a Situation of Failure Recovery in Retail. Life Science Journal, 10 (3s): 256-264.
  28. Kamal Ghalandari (2013). The Moderating Effects of Growth Opportunities on the Relationship between Capital Structure and Dividend Policy and Ownership Structure with Firm Value in Iran: Case Study of Tehran Securities Exchange. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 5(4): 1424-1431.
  29. Kamal Ghalandari (2013). Study of Artificial Neural Network Accuracy Compared to Statistical Model of Logistic Regression for Prediction of Iranian Firms Bankruptcy. Journal of Basic and Applied Scientific Research, 3(2): 100-103.
  30. Kamal Ghalandari (2013). Perceived Justice’s Influence on Post-Purchase Intentions and Post-Recovery Satisfaction in Online Purchasing: the Moderating Role of Firm Reputation in Iran. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 5(3): 1022-1031.
  31. Kamal Ghalandari, Leila Babaeinia & Maryam Ghorbani Ghale Jogh (2013). The Moderating Effects of Corporate Image on the Relationship between Perceived Justice Dimensions and Consumer Attitudes and Repurchase Intentions from Online Shopping in Iran. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 5(1): 303-318.
  32. Kamal Ghalandari (2012). Investigation of the Effect of Management Skills (Technical, Human and Cognitive) on Productivity of Human Resources in Iran. World Applied Sciences Journal, 20 (3): 476-480.
  33. Kamal Ghalandari (2012). The Effect of Performance Expectancy, Effort Expectancy, Social Influence and Facilitating Conditions on Acceptance of E-Banking Services in Iran: the Moderating Role of Age and Gender. Middle-East Journal of Scientific Research, 12 (6): 801-807.
  34. Kamal Ghalandari, Maryam Ghorbani Ghale Jogh & Parivash Mohammadi Ghashlag (2012). Proposing Appropriate Marketing Strategies to Improve CRM Performance: Study of Behavioral Characteristics of Customers Based on Measures of RFM Model with the Aim of Determining Customer Lifetime Value in Iran. Middle-East Journal of Scientific Research, 12 (5): 723-733.
  35. Kamal Ghalandari (2012). Investigation of the Key Factors Influencing on Successful Offer of Internet Banking Services in Iran: Presenting a Predictive Model Using Decision Tree. Middle-East Journal of Scientific Research, 12 (5): 707-716.
  36. Kamal Ghalandari & Saeed Delmaghani (2012). Study of the Relationship of Information and Communication Technology (ICT) for Searching Information, Sales Activities and Communicational development with Performance in International Markets and New Market Knowledge in Iranian Firms. Middle-East Journal of Scientific Research, 12 (2): 249-254.
  37. Kamal Ghalandari (2012). Investigation the Relationship between Constructs of Online Shopping and Website/Internet Quality with Customer’s Intention to Purchase Online in Iran. Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR), 2(12):13019-13026.
  38. Kamal Ghalandari (2012). The Effect of E-Service Quality on E-Trust and E-Satisfaction as Key Factors Influencing Creation of E-Loyalty in E-Business Context: the Moderating Role of Situational Factors. Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR), 2(12): 12847-12855.
  39. Mehrdad Rahimian, Kamal Ghalandari & Maryam Ghorbani Ghale Jogh (2012). Is Considering Growth Opportunities of Necessity in Determining Firm Value and Study of Its Performance? The Role of Growth Opportunities in the Influence ofFinancial Decisions and Ownership Structure on Firm Value in Tehran Securities Exchange. World Applied Sciences Journal, 19 (4): 547-555.
  40. Kamal Ghalandari, Leila Babaeinia & Maryam Ghorbani Ghale Jogh (2012). Investigation of the Effect of Perceived Justice on Post-Recovery Overall Satisfaction, Post-Recovery Revisit Intention and Post-Recovery Word-of-Mouth Intention from airline industry in Iran: The Role of Corporate Image. World Applied Sciences Journal, 18 (7): 957-970.
  41. Kamal Ghalandari, Maryam Ghorbani Ghale Jogh, Mahdi Imani & Leila Babaeinia (2012). The Effect of Emotional Labor Strategies on Employees Job Performance and Organizational Commitment in Hospital Sector: Moderating Role of Emotional Intelligence in Iran. World Applied Sciences Journal, 17 (3): 319-326.
  42. Kamal Ghalandari & Maryam Ghorbani Ghale Jogh (2012). The Effect of Emotional Labor Strategies (Surface Acting and Deep Acting) on Job Satisfaction and Job Burnout in Iranian Organizations: The Role of Emotional Intelligence. Interdisciplinary Journal of Research in Business, 1(12): 23- 30.
  43. Kamal Ghalandari (2012). Investigation of the Effect of Focusing on Customers, Knowledge Management, Organizing Business Processes and Up-to-Date Technologies on Establishment of Customer Relationship Management in Iranian Insurance Firms. International Journal of Advances in Management and Economics, 1(4): 42- 47.
  44. Kamal Ghalandari, Saeed Mortazavi, Shahram Abbasi & Maryam Ghorbani Ghale Jogh (2012). The Effect of Emotional Labor on Emotional Exhaustion in Banking Services: The Role of Iranian Emotional Intelligence. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 4(12): 1794-1800.
  45. Kamal Ghalandari & Abdollah Norouzi (2012). The Effect of Country of Origin on Purchase Intention: The Role of Product Knowledge. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 4(9): 1166-1171.
  46. Kambiz Heidarzadeh Hanzaee, Abdollah Norouzi and Kamal Ghalandari (2011). The effect of involvement on utilitarian and hedonic products knowledge. World Applied Sciences Journal, 13(7): 1635-1642.
  47. Kambiz Heidarzadeh Hanzaee, Kamal Ghalandari and Abdollah Norouzi (2011). The Effect of Brand Social Power Dimensions on Purchasing Decision Based on Iranian Customers’ Subjective Readiness. World Applied Sciences Journal, 13(5): 1197-1208.
مقالات علمی در کنفرانس های ملی و بین المللی
65. علی اطهری بیرق، توحید طلایی،
کمال قلندری و عادل شاهی؛ بهبود روش ترکیب با استفاده از هرس فضای حالت در روش های تصمیم گیری چندمتغیره. نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 16 صفحه؛ 29 آبان ماه 1396؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

66. توحید طلایی، کمال قلندری، علی اطهری بیرق، مسیب شاپوری؛ اراده آزاد در رفتار مصرف کننده: خودکنترلی، تخلیه نفس و انتخاب. نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛
12 صفحه؛ 29 آبان ماه 1396؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

67. کمال قلندری
؛ چارچوب استراتژی ها و جایگاه نام تجاری مشترک. دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ 10 صفحه؛ 4 مرداد ماه 1395؛ تهران؛ شركت خدمات برتر.

68. رقیه عبدی،
کمال قلندری؛ مطالعه ی ماهیت استراتژی های قیمت گذاری و رابطه ی آن با فعالیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی و خدماتی. دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ 13 صفحه؛ 4 مرداد ماه 1395؛ تهران؛ شركت خدمات برتر.

69. کمال قلندری
؛ بررسی استراتژیهای مؤثر تبلیغاتی بر واکنش های مصرف کنندگان نسبت به یک برند:دانش قدرت اجتماعی برند. دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ 9 صفحه؛ 4 مرداد ماه 1395؛ تهران؛ شركت خدمات برتر.

70. کمال قلندری
، شهین جافری، بهمن جافری؛ بازاریابی سبز: راز ماندگاری شرکت در عرصه رقابت پایدار. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 6 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

71. کمال قلندری
؛ مردم تفاوت ها را می خرند، نه تشابهات را ! تصمیم گیری درباره خط مشی برند. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 7 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

72. کمال قلندری
، شهین جافری، بهمن جافری؛ بررسی تأثیر مدیریت نام تجاری بر فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 15 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

73. کمال قلندری
، حمید عباسیان؛ بررسی ارتباط بین مولفه های تاثیرگذار بر کیفیت رهبری سازمانهای خدماتی: ویژگیهای شخصیتی، هوش احساسی و فرسودگی شغلی. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 15 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

74. کمال قلندری
؛ بررسی مالکیت فردی از لحاظ روان شناختی: مفاهیم، شواهد، استنباط برای تحقیق در بازاریابی. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 19 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

75. کمال قلندری
؛ ارائه ی الگویی برای دستیابی به مزیت رقابتی:هم آفرینی ارزش با سهامداران زیربنای اقتصاد خلاق. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 9 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

76. حسین وظیفه دوست،
کمال قلندری؛ طرح هم آفرینی بعنوان راهی جدید برای ایجاد ارزش و نوآوری:معرفی شرکت های موفق در دنیا. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 12 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

77. حسین وظیفه دوست،
کمال قلندری؛ بررسی فرایند اجرای جهت گیری و هوش بازار در شرایط توسعه کسب و کارهای جدید از دیدگاه رفتاری: استفاده از مدل فعالیت منبع فعال ARA. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 9 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

78. حسین وظیفه دوست،
کمال قلندری؛ بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در راستای تدوین استراتژی های بازاریابی. پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز؛ 9 صفحه؛ 29 تیر ماه 1395؛ تهران؛ همايشگران مهر اشراق.

79. رضا فتاحی و
کمال قلندري؛ بررسی عناصر تعیین کننده ارزش ویژه برند و اثر آن بر منافع شرکت. سومین کنفرانس بین المللی حسابداري و مدیریت؛ 8 صفحه؛ 29 مهر ماه 1394؛ تهران؛ مرکز همایش هاي تلاش.

80. کمال قلندري
؛ بررسی تأثیر استراتژيهاي تنظیم احساسات بر سلامت فردي: با توجه به نقش تعدیلگري هوش هیجانی. سومین کنفرانس بین المللی حسابداري و مدیریت؛ 17 صفحه؛ 29 مهر ماه 1394؛ تهران؛ مرکز همایش هاي تلاش.

81. سعید عباس نژاد و
کمال قلندري؛ بررسی رابطه رهبري تحول آفرین با عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیلگري نوآوري سازمانی. سومین کنفرانس بین المللی حسابداري و مدیریت؛ 13 صفحه؛ 29 مهر ماه 1394؛ تهران؛ مرکز همایش هاي تلاش.

82. سمیه زارع و
کمال قلندري؛ بررسی تأثیر شوکهاي مخارج جاري و عمرانی دولت بر نرخ ارز حقیقی در ایران. سومین کنفرانس بین المللی حسابداري و مدیریت؛ 11 صفحه؛ 29 مهر ماه 1394؛ تهران؛ مرکز همایش هاي تلاش.

83. کمال قلندري
؛ بررسی نقش هوش هیجانی در رابطه بین قواعد ابراز احساسات و سلامت سازمانی ارائه دهندگان خدمات. سومین کنفرانس بین المللی حسابداري و مدیریت؛ 11 صفحه؛ 29 مهر ماه 1394؛ تهران؛ مرکز همایش هاي تلاش.

84. کمال قلندري
، محمد جواد ربانی و حسین عبداالله فقه؛ بررسی رابطه بین مولفه های هوش هیجانی (روابط درون فردی، روابط میان فردی، خلق وخوی عمومی، سازگاری و کنترل تکانشها) و سلامت سازمانی مدیران در مدارس متوسطهآذربایجان غربی. چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداري و مدیریت با رویکردهاي کاربردي و پژوهشی نوین؛ 13 صفحه؛ 11 مرداد ماه 1394؛ تهران؛ سازمان مدیریت صنعتی (شركت خدمات برتر).

85. کمال قلندري
؛ بررسی رابطه بین ویژگی هاي شخصیتی بر اساس نظریه مک کري و پل کوستا با رهبري تحول آفرین در جهت تحول و بازسازي مراکز و واحدهاي دانشگاه پیام نور. چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداري و مدیریت با رویکردهاي کاربردي و پژوهشی نوین؛ 17 صفحه؛ 11 مرداد ماه 1394؛ تهران؛ سازمان مدیریت صنعتی (شركت خدمات برتر).

86. کمال قلندري
؛ بررسی رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور. چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداري و مدیریت با رویکردهاي کاربردي و پژوهشی نوین؛ 7 صفحه؛ 11 مرداد ماه 1394؛ تهران؛ سازمان مدیریت صنعتی (شركت خدمات برتر).

87. سجاد انداز و
کمال قلندري؛ نقش مدیریت سیستم آبیاري تحت فشار در احیاي زمین هاي بایر و دیم مناطق روستایی و افزایش سطح زیر کشت. دومین همایش بین المللی توسعه روستایی؛ زمستان 1393؛ مشهد مقدس؛ دانشگاه تربت حیدریه؛ 1245 1237.

88. کمال قلندري
و سجاد انداز؛ بررسی تأثیر مدیریت منابع آب بر توسعه اقتصادي و عمران مناطق روستایی. دومین همایش بین المللی توسعه روستایی؛ زمستان 1393؛ مشهد مقدس؛ دانشگاه تربت حیدریه؛ 1255 1246.

اهداف و برنامه ها برای اعتلای جایگاه دانشگاه پیام نور مرکز نقده

حوزه فرهنگی
  • هويت بخشي به دانشجويان و اعضاي خانواده پيام نور و اعتلاي نام دانشگاه پيام نور در جامعة علمي فرهنگي شهرستان
  • تلاش براي ايجاد فضايي معنوي تر براي دانشگاه و تحولات بلند مدت معرفتي ـ فرهنگي دانشگاه از طريق تحول محتوايي
  • همكاري در ايجاد زمينه‏هاي مناسب براي مشاركت همگاني در توسعة فرهنگي جامعه و گسترش كمي و كيفي آموزش عالي
  • ايجاد همكاري‌هاي علمي با سازمان ها به منظور مرتفع نمودن مسائل اجتماعي و ارتقاي سطوح علمي و فرهنگي جامعه
  • برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت های فرهنگی هنری با عنایت به زیرساخت های موجود شهرستان و دانشگاه 
  • تقویت گفتمان های اخلاقی و آشنایی دانشجویان با ارزش ها و مفاهیم دینی و ملی
  • استفاده از ظرفيتهاي آموزش عالي قابل استفاده و اشباع نشدة بخش دولتي براي توسعه برنامه هاي دانشگاه پيام نور
حوزه آموزشی و پژوهشی
  • توسعه و گسترش و ارتقاي دوره هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاه پیام نور مرکز نقده
  • ايجاد و گسترش رشته هاي کاربردی و جديد علمي در دانشگاه
  • ايجاد زمينه مساعد براي ارتقاي دائمي و به هنگام كردن سطح دانش نيروهاي كارآمد جامعه
  • برگزاري دوره‌هاي آموزشي كوتاه مدت و بلند مدت براي افزايش دانش و مهارت داوطلبان
  • جذب اساتید مدعو مجرب و متخصص متناسب با نیازهاي آموزشی دانشگاه
  • ایجاد مراکز رشد و نوآوری و جهت گیری به سمت دانشگاه کارآفرین
  • توجه ویژه به امورات پژوهشی همکاران و ایجاد و توسعه انجمن های علمی و مجلات
حوزه اداری
  • مطالعه، بررسی و تجزیه و تحلیل لازم به منظور شناخت تهدیدها و فرصت ها در تدوین برنامه های دانشگاه
  • متناسب‌سازی دانش، مهارت و نگرش کارکنان با وظایف و مسوولیت های دانشگاهی و اصلاح ساختار و تشکیلات سازمانی
  • ایجاد ساز و کار مناسب برای جلب مشارکت کارکنان و بهره‌مندی از فکر و اندیشه و خلاقیت آنان در تصمیم‌گیری‌ها
  • برنامه ریزی و نظارت بر نیازسنجی آموزشی کارکنان و توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی
  • اصلاح فرآیندها و روش‌های انجام کار و تقویت قانون گرایی و پاسخگویی یکسان به عموم مراجعین و تکریم‌ آن‌ها
  • برقراری نظام مدیریت عملکرد و ایجاد سیستم تشویق و ترغیب در کارکنان
  • اعمال نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمند در انجام وظایف محوله و جلوگیری از ضرر و زیان دولت و بیت المال
  • پیگیري و ارتقا وضعیت استخدامی همکاران علمی و اداري
حوزه مالی و کارآفرینی
  • برنامه ریزی به منظور جذب و هدایت اعتبارات و منابع درآمدی جدید جهت اجرای طرحها و برنامه های مصوب در راستای سیاست ها و اهداف دانشگاه
  • تأمين منابع مالي مورد نياز براي طرحهاي توسعه اي، امور جاري دانشگاه و مديريت مالي بر آن
  • بروز رسانی صورت حسابهاي مالی دانشگاه
  • درآمدزایی براي دانشگاه از طریق برگزاري دوره های آموزش آزاد
  • جذب شرکتهاي دانش بنیان و انجام طرح های پژوهشی ارتباط با صنعت و جامعه برای ایجاد درآمد پایدار برای دانشگاه
  • استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان برای توسعه امورات آموزشی و زیرساخت های فیزیکی
  • استفاده از ظرفیت فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی و ورزشی و ... برای عقد قرارداد مالی و تعامل با ادارات و بخش خصوصی در چاچوب ضوابط و ماموریت های دانشگاه